Hírek, aktualitások

Az adventi időszakban is rákaphat a halra
A „Kapj rá!” halfogyasztást népszerűsítő marketingkampány látványkonyhával, receptes kiadványokkal, kvízjátékokkal, gyerekfoglalkoztatóval és természetfotó-kiállítással várja a látogatókat decemberben az „Adventi Ünnep a Bazilikánál” elnevezésű rendezvényen, a Szent István téren. A magyarok a karácsonyi ünnepek alatt fogyasztják a legtöbb halat, ezért ez az időszak kiemelten fontos a halfogyasztás népszerűsítése szempontjából. A vásári megjelenést beharangozó sajtótájékoztatón többek között […]

Gyere és kóstolj halat az OMÉK-on!
2019. 09. 26 – 29. között 79. alkalommal kerül megrendezésre az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár (OMÉK) a HUNGEXPO területén. Gyertek el a 79. OMÉK-ra és nézzétek meg a „Kapj rá!” standját (HUNGEXPO „A” pavilon, 104/A stand), ahol színes programokkal várunk mindenkit! A látványkonyhában halból készült finomságok elkészítési módját tekinthetitek meg. A helyszínen […]

A debreceni Farmer Expón is rákaphat a halra!
Látványkonyhával és önálló standdal jelenik meg a debreceni Farmer Expón a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány 2019. augusztus 15-18. között. A Farmer Expo Magyarország egyik vezető nemzetközi mezőgazdasági és élelmiszeripari szakkiállítása, amelyet idén már 28. alkalommal rendeznek meg a cívisvárosban. A Farmer Expo Debrecen nagy múltú agráreseménye, ahol a szakmai rendezvényeket minden évben gyakorlati bemutatók, üzletember-találkozók és termékbemutatók […]

A FEHOVA Kiállításon is rákaphat a halra!
SAJTÓKÖZLEMÉNY Budapest, 2019. február 8. A FEHOVA Kiállításon is rákaphat a halra! Látványkonyhával és gyermeksarokkal népszerűsíti a halfogyasztást a „Kapj rá!” Látványkonyhával, receptfüzetekkel, helyszíni játékokkal és gyermekfoglalkoztatóval várja az érdeklődőket a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány standja a 2019. február 7-10. között megrendezett Fegyver, horgászat, vadászat (FEHOVA) nemzetközi kiállításon. Az esemény keretében a megjelenésről, […]

Piackutatás
A „Kommunikációs és promóciós kampány a halfogyasztás népszerűsítésére (Kapj rá!)” elnevezésű, MAHOP-5.3.2.-2016-2017-00001 azonosítószámú projekt keretében egy elemző tanulmány készült, amely magában foglalta a halászati és akvakultúra termékek ágazati helyzetértékelését, valamint a fogyasztói szokások és preferenciák feltárását. Az elemző munka alapját az alábbi három terület jelentette: – forgalomba hozatali feltételek javításának lehetőségei (esetleges lehetséges új piacok […]